Łukasz Aranowski - strona domowa!

Ukraina 2003

Na początku roku 2003 ktoś rzucił pomysł - a może by tak gdzieś dalej? Nie ujmując nic Bieszczadom czy Gorcom, nudno w kółko łazić po tych samych szlakach. Za swój cel obraliśmy Ukrainę. Wszyscy mieliśmy tam znaleźć się po raz pierwszy. Zatem jeśli chodzi o wiedzę i doświadczenie - w zasadzie startowaliśmy od zera. Dzięki wielu godzinom przed komputerem i wielu rozmowom z osobami, które tam były, udało nam się przygotować siedemnastodniowy wyjazd w sierpniu tego roku. Ku naszemu zaskoczeniu na miejscu okazało się, że wbrew wszelkim znakom na niebie i ziemi przygotowaliśmy się wręcz idealnie. :-)
Ropoczęliśmy od zwiedzania Lwowa, w którym spędziliśmy dwa dni. Potem czekała nas niesamowita i bardzo klimatyczna podróż do zakarpackiego Rachowa, gdzie po sytym obiedzie udaliśmy sie w góry... taksówkami. Wedrowaliśmy przez tydzień pasmem Czarnohory, aby po krótkiej wizycie w sklepie w miejscowości Kwasy wejść w pasmo Świdowca. Potem przez przełęcz Okole przedostaliśmy się w Gorgany, aby po dwóch dniach przedzierania się kolejno przez kosówkę i krzale wyjść w Jasini. Potem autobusem do Kołomyi, całodzienne zwiedzanie miasta i autobus do Polski. Oczywiście nie obyło sie bez przygód. Na szlaku spotykaliśmy wspaniałych ludzi, a w czasie podróży posmakowaliśmy niezwykłych klimatów wschodu. Wrócimy tam kiedyś na pewno... :-)
Opisy zdjęć, które ujrzysz po kliknięciu na każde, składają sie na całą historię naszego wyjazdu. Zapraszam!!!
zdjęcie zdjęcie zdjęcie zdjęcie zdjęcie zdjęcie
zdjęcie
Poprawny XHTMLPoprawny CSS
Powrót do strony głównej
Ostatnia zmiana: 3 kwietnia 2023 r.